RSS Feed
Peso UNWIKU

Getting Unstuck - By Timoty Butler

Posted by CahNdeso Labels:

Sometimes the present stagnation in the job or our life. In stagnation, we feel discouraged, lose their way, not satisfied with the situation but did not know what to do.

However, who would have thought that there was a stagnation point? Stagnation will force you to realize that change must happen ... in work, in life, in your vision. And it turns out when we are experiencing stagnation is the best opportunity to initiate changes that will make your life more meaningful.



In this book you will be able to:
- Learn how to recognize psychological impasse and use it as a springboard to become a better person.
- Participate in exercises that can make you better know yourself.
- Know how to do the activity, give awards, recognize the various types of human, cultural and community work that will satisfy your curiosity.
- See how you made the right decision that can change your new vision into reality.

Getting Unstuck is a story of individuals who managed to get out of stagnation and rediscover the meaning of life.





"Anyone ever feel bored, stagnant, or walking in place in his career, and often also in life. Butler provides a dozen concept and powerful tool in your career and decision-making to guide the reader out of personal stasis toward understanding and serious action.
Getting Unstuck is sourced from the experience of counseling and teaching for years and vital research is required reading for those who want to succeed in flying colors. "
- EDWARD BETOF, Vice President, Talent and Learning Management Officer President, Becton, Dickinson and Company.


 Indonesian Translate
Adakalanya kemandekan hadir dalam pekerjaan atau kehidupan kita. Dalam kemandekan, kita merasa patah semangat, kehilangan arah, tak puas dengan keadaan namun tak tahu harus berbuat apa.

Namun, siapa sangka bahwa kemandekan ternyata ada gunanya? Kemandekan akan memaksa Anda untuk menyadari bahwa perubahan harus terjadi...dalam pekerjaan, dalam kehidupan, dalam visi Anda. Dan ternyata saat kita mengalami kemandekan merupakan kesempatan terbaik untuk memulai perubahan yang akan menjadikan hidup Anda makin bermakna.

Dalam buku ini Anda akan dapat:
- belajar bagaimana mengenali kebuntuan secara psikologis dan menggunakannya sebagai batu loncatan untuk menjadi pribadi yang lebih baik.
- berpartisipasi dalam latihan yang dapat membuat Anda lebih mengenal diri Anda.
- mengetahui bagaimana cara melakukan aktivitas, memberikan penghargaan, mengenal berbagai tipe manusia, budaya kerja dan komunitas yang akan memuaskan keingintahuan Anda.
- melihat bagaimana caranya Anda membuat keputusan yang tepat yang dapat mengubah visi baru Anda menjadi kenyataan.

Getting Unstuck adalah sebuah kisah individu yang berhasil keluar dari kemandekan dan menemukan kembali arti hidup.

"Setiap orang pernah merasa jenuh, jumud, atau berjalan di tempat dalam kariernya dan sering juga dalam kehidupan. Butler menyediakan lusinan konsep dan alat ampuh dalam karier dan pengambilan keputusan untuk membimbing pembaca keluar dari kemandekan pribadi menuju pemahaman dan tindakan serius.
Getting Unstuck yang bersumber dari pengalaman konseling dan mengajar bertahun-tahun serta riset vital merupakan bacaan wajib bagi mereka yang ingin berhasil secara gemilang."
- EDWARD BETOF, Wakil Presiden, Petugas Manajemen Bakat dan Pembelajaran Utama, Becton, Dickinson and Company.


Download Here Link1   ,   Link2   ,   Link3

0 comments:

Post a Comment

Related Book

Software Comic Book Creator Standard Click Here
Software Digital Book Creator Standard Click Here
Get cash from your website. Sign up as affiliate.
Recent Comment
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.